Brand eins is meer dan alleen cijfers. Dit Duitse tijdschrift, opgericht in 1999, richt zich op economie en maatschappij. Het magazine vertelt verhalen die over het hoofd geziene achtergronden belichten, complexe problemen begrijpelijk maken en interessante mensen dichterbij brengen. Met een abonnement op de printversie van Brand eins ontvangt u een jaar lang diepgaande analyses en inspirerende inzichten.
Brand eins is een economisch magazine dat verandering centraal stelt. Niet de status quo, maar de ontwikkelingen daaruit zijn interessant. Het magazine zoekt naar mensen uit de economie, maatschappij, cultuur en bedrijven die de toekomst tegemoet treden. Brand eins zoekt niet naar schuldigen, maar naar oorzaken, omstandigheden en achtergronden. Het magazine wil zijn lezers van dienst zijn met verhalen die tot ideeën leiden en die achtergronden, verbanden en ontwikkelingen uitleggen. Dit abonnement omvat de gedrukte versie van Brand eins, met 10 nummers per jaar, rechtstreeks bij u thuisbezorgd.
Wat u in elk nummer kunt verwachten:
Er zijn nog geen beoordelingen.
Wat vind je van het artikel?