Klachtenregeling

Voor een zorgeloze leeservaring


Onze Belofte aan U

Bij Maja Magazines streven we naar een vlekkeloze service, van het bestellen tot het moment dat uw favoriete magazine op de mat valt. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. Omdat uw tevredenheid onze hoogste prioriteit is, hebben we een duidelijke procedure om eventuele problemen snel en eerlijk op te lossen.


Stap 1: Neem Direct Contact met Ons Op

  1. Is een tijdschrift beschadigd of niet aangekomen, of heeft u een andere opmerking over onze service? Laat het ons dan alstublieft direct weten. Hoe meer details u kunt geven (zoals uw ordernummer), hoe sneller wij u kunnen helpen.
  2. U kunt uw klacht het eenvoudigst indienen door een e-mail te sturen naar info@tijdschriftenzo.nl.
  3. Wij bevestigen de ontvangst van uw e-mail en streven ernaar om binnen 14 dagen met een inhoudelijke reactie en een passende oplossing te komen. Ons doel is altijd om er samen met u uit te komen.

Stap 2: Bemiddeling via WebwinkelKeur

  1. Indien we er onverhoopt samen niet uitkomen, kunt u als extra zekerheid uw geschil voorleggen aan WebwinkelKeur, het onafhankelijke keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij kunnen kosteloos voor u bemiddelen.
  2. U kunt een geschil voor bemiddeling aanmelden via de volgende link:
    https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Wij vertrouwen erop u met deze procedure duidelijkheid te bieden en hopen op een prettige en langdurige relatie met u als liefhebber van tijdschriften.